Gratis antwoord op vragen over jouw medewerkers

HR Helpdesk

Als klant van Apployed kun je gratis gebruikmaken van onze HR Helpdesk. Heb je vragen over hoe je een bepaald issue het best kan aanpakken, hoe je die nieuwe wetgeving moet toepassen of wil je gewoon even checken of jouw handelswijze correct is? Leg jouw vraag dan voor aan onze HR-adviseurs. Zij staan voor je klaar en helpen jou weer op weg.

Enkele voorbeelden van vragen die ons in de afgelopen periode zijn gesteld:

  • Ik denk dat een medewerker zich onterecht heeft ziekgemeld. Wat kan ik hiermee?
  • Hebben jullie een goede agenda voor de inhoud van een sollicitatiegesprek?
  • Hoe voer ik het beste een ‘slecht nieuws’-gesprek?
  • Waarin moet ik mijn medewerkers voorzien als zij thuiswerken?
  • Mag ik in tijden van crisis aan mijn medewerkers vragen om vakantiedagen op te nemen?
  • Wanneer heeft mijn medewerker recht op transitievergoeding?
  • Hoe bereken ik de hoogte van de uit te keren transitievergoeding?
  • Wat zijn de regels omtrent oproepkrachten en waar dien ik rekening mee te houden?

Grotere HR-projecten

Natuurlijk kunnen wij je ook helpen met grotere HR-vraagstukken, die niet binnen onze gratis HR-Helpdesk vallen. Denk bijvoorbeeld aan het opstellen van een nieuw personeelshandboek, het herzien van een arbeidsovereenkomst of het inrichten van de Gesprekscyclus in Apployed.

Stel ons jouw vraag!

Wij staan voor je klaar! Dus ben je klant van Apployed en heb je een vraag, neem dan snel contact met ons op. Dit kan per e-mail of telefonisch.

Voor spoedvragen adviseren we je om te bellen.

Telefoon

010 – 478 28 78

E-mail

hr@apployed.nl