Support pagina's

Welkom op de support pagina's van Apployed. Hier zijn antwoorden te vinden op de meest gestelde vragen. Als je je antwoord niet kan vinden dan kan je natuurlijk altijd bellen met onze customer service afdeling op 010-4782878.

Hoe wordt mijn maandelijks Apployed fee berekend?

Apployed rekent af op basis van het totaal aantal actieve medewerkers in de database. Hierbij wordt een gemiddelde genomen op de 5de en de 25ste van de maand. Dit gemiddelde wordt vermenigvuldigd met de actieve modules in Apployed. Minimaal is dit 3 euro per medewerker per maand.

Mijn rechten en plichten

Als je je abonneert op Apployed dan ga je een SaaS (Software as a Service) overeenkomst aan. In deze overeenkomst staan alle rechten en plichten beschreven. Hiernaast is op onze service een SLA (Service Level Agreement) van toepassing voor zaken als response tijden, up tijden, enzovoort.

Stuur een e-mail naar onze Administratie voor een kopie van deze overeenkomsten.

Automatische incasso?

Liever niet betalen via automatische incasso? Je kan Apployed ook betalen per factuur (€ 3,- administratiekosten per factuur).

Opzeggen

Apployed hanteert geen opzegtermijnen, stoppen is stoppen. Informeer ons dat je wilt stoppen en wij zorgen dat je de eerstvolgende maand geen factuur meer ontvangt. Let wel op dat je na de eerste van de volgende maand niet meer kunt inloggen. Je data wordt na 15 dagen in de volgende maand verwijderd.

Zijn er extra kosten aan het gebruik van de App?

Nee, iedere Apployed klant kan gratis de mobiele Apployed App gebruiken. Meeste functionaliteit die via de webbrowser beschikbaar is is tevens beschikbaar in de mobiele App, zoals:

  • Verlofaanvragen
  • Declaratie indienen
  • Salarisstrook opvragen
  • Smoelenboek